Adatszolgáltatási szakértő (reporting specialist)

Biztosítási szektor adatszolgáltatási területére keresünk hosszú távra Közgazdász munkatársat.

Asszisztencia/Adminisztráció
Budapest VI.
Főiskolai végzettség

Cégbemutató

A hazai biztosítási szektor egyik vezető szereplőjeként, személybiztosítási üzletága élet-, baleset- és egészségbiztosítási területre Adatszolgáltatási szakértőt keres. 

Feladatok

  • elsődlegesen a felügyeleti szerveknek történő rendszeres és eseti adatszolgáltatások menedzselése (szervezés, végrehajtás, ellenőrzés, monitoring, határidők betartatása, kommunikáció)
  • adatszolgáltatatási folyamatok kialakításában aktív részvétel, együttműködés kapcsolódó területekkel
  • ellenőrzések rendszerének kialakítása és dokumentálása a tulajdonosi / törvényi iránymutatás alapján
  • kapcsolattartás felügyeleti szervekkel, könyvvizsgálóval, belső ellenőrzéssel, vonatkozó vizsgálatok koordinálása, támogatása
  • adatszolgáltatásokhoz kapcsolódó tudásközpont felépítése és ez alapján a kapcsolódó területek támogatása
  • dokumentációs rendszer fejlesztése
  • javaslatok megfogalmazása az adatszolgáltatásokhoz szükséges adatfolyamatok optimalizálását illetően

Elvárások

  • Egyetemi közgazdasági/pénzügyi végzettség
  • 1-2 év munkatapasztalat
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • Angol aktív tárgyalóképes nyelvtudás
  • Jó kommunikációs készség
  • Feladatorientált munkavégzés
  • Precizitás
  • Tanulásra, fejlődésre való nyitottság

Amit nyújtunk

  • Versenyképes bérezés és juttatási rendszer
  • Igényes munkakörnyezet
  • Fejlődési lehetőség

Jelentkezés

Amennyiben felkeltette az érdeklődését a pozíció, kérem adja le jelentkezését regisztrációt követően vagy küldje el önéletrajzát a bako.dorottya@humancentrum.hu e-mail címre, bérigény megjelölésével.

Kapcsolattartó:

Bakó Dorottya
bako.dorottya@humancentrum.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdatszolgáltatási szakértő (reporting specialist)
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekFőiskolai végzettség / Gazdaság, üzletvitel, adminisztráció / adminisztráció

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Humán Centrumál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 3-4 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek.