Adminisztrációs munkatárs

Pénzügyi területen működő partnerünkhöz keresünk adminisztratív területre munkatársat.

Asszisztencia/Adminisztráció
Veszprém
Középiskola

Cégbemutató

A Humán Centrum Kft. büszke arra, hogy működése alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.

Feladatok

  • biztosítási szerződésekkel kapcsolatos számítógépes adatkezelés
  • iratkezelés és postabontás
  • szkennelés
  • adatrögzítés

 

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Erős felhasználói szintű számítógép ismeret (Word, Excel, adatbáziskezelés, internet)
  • Gyors felfogóképesség, tanulási hajlandóság
  • Gyors, pontos, megbízható munkavégzés
  • Monotonitástűrés

Előnyök

  • Ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Egy műszakos munkarend, három hónapos időtartamra, hosszabbítási lehetőséggel
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk.

 

Kapcsolattartó:

Gyuracz Tibor
gyuracz.tibor@humancentrum.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörAdminisztrációs munkatárs
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekKözépiskola

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Humán Centrumál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 3-4 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek.