Kereskedelmi asszisztens/menedzser

Ezúttal egy orvostechnikai eszközök gyártásával és forgalmazásával foglalkozó partnercégünkhöz várjuk jelentkezését hosszú távú munkalehetőségre, versenyképes bérezéssel és juttatásokkal.

Asszisztencia/Adminisztráció
Debrecen

Cégbemutató

Egy 1990-ben alapított orvostechnikai területen tevékenykedő innovatív magyar vállalkozás részére keresünk kereskedelmi asszisztensi/menedzseri pozícióba új munkatársat. A cég PC alapú EKG-rendszerek és automatikus vérnyomásmérők tervezésével, gyártásával és értékesítésével foglalkozik. Az elmúlt néhány évben emellett web-alapú és mobilalkalmazások fejlesztésével bővült a tevékenységi kör, a termékek minőségét és a felhasználók elégedettségét az ISO 13485 minőségbiztosítási rendszer garantálja.

Feladatok

  • Megrendelőkkel és beszállítókkal való napi kapcsolattartás e-mailen/telefonon
  • Nyilvántartások, adatbázisok naprakész vezetése
  • Ajánlatkérések és megrendelések nyomon követése és adminisztrálása
  • Számlázási feladatok ellátása
  • Szállítmányozási és egyéb logisztikai részfeladatok ellátása
  • Értékesítési terület teljes körű adminisztratív támogatása
  • Munkaköréhez kapcsolódó kereskedelmi, ügyfélszolgálati és számlázási folyamatok optimalizálásában, fejlesztésében való közreműködés.
  • Szóbeli és írásbeli segítségnyújtás magyar és angol nyelven a partnerek számára
  • Tenderfigyelés
  • A cég külföldi kiállításokon való képviselete

Elvárások

  • Közgazdasági vagy műszaki végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás (aktív kommunikációs szint)
  • MS Office felhasználó szintű ismerete
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Megbízható, lelkes, agilis, siker és ügyfélorientált személyiség
  • Kiemelten precíz munkavégzés
  • Informatikai rendszerek, eszközök és alkalmazások ismerete, jó számítógép-felhasználói készségek

Amit kínálunk

  • Rugalmas munkakezdés
  • Modern munkaállomás
  • Nemzetközi kiállításokon való részvétel
  • Karrierlehetőség, hosszú távú perspektíva
  • Fiatalos csapat
  • Folyamatos szakmai fejlődés

Előnyök

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Pénzügyi ismeretek
  • B kategóriás vezetői engedély

Jelentkezés

Kérjük, hogy szíveskedjen kitölteni a lenti űrlapot és kattintson a "jelentkezem" gombra! Ha már regisztrált az oldalon, kérjük, hogy jelentkezzen be és ellenőrizze, hogy a megadott adatai és a feltöltött önéletrajza aktuális-e. Kérjük, hogy jelölje meg a munkához kapcsolódó bérigényt is az önéletrajzban. Ha kérdése lenne, keressen minket bizalommal a lenti email címen!
 
Ha az állásajánlatunk érdekelheti ismerőseit is, lent a "Megosztás" -ra kattintva ossza meg velük a Facebookon is!
 

Kapcsolattartó:

Bodnár-Létai Noémi
debrecen@humancentrum.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörKereskedelmi asszisztens/menedzser
Tervezett kezdés dátumaMegegyezés szerint
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges jogosítványB

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Humán Centrumál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 3-4 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek.