Logisztikai adminisztrátor (nyugdíjasok részére)

Részmunkaidős adminisztrátori feladatkörbe keresünk nyugdíjas munkatársat.

Asszisztencia/Adminisztráció
Székesfehérvár
Középiskola

Cégbemutató

Az Arconic Európában mintegy 13.000 munkavállalóval 11 ország majd 50 telephelyén működik, Magyarországon 25 éve van jelen és vezető beszállítója a kereskedelmi szállítmányozásnak, a légiközlekedésnek, az ipari gázturbina és az általános ipari piacoknak.

Feladatok

  • Fuvarokmányok sorrendbe rendezése, archiválása
  • Szállítmányozási dokumentumok nyomtatása, ellenőrzése, lefűzése
  • Fuvarozó / szállítmányozó cégektől hiányzó dokumentumok bekérése
  • Munkalapok archiválása

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Aminisztrációs vagy irodai környezetben szerzett tapasztalat
  • Önálló, pontos munkavégzés
  • Felhasználói szintű számítógép ismeret
  • Munkavállalási hajlandóság heti 20 órában

Amit kínálunk

  • Rugalmas időbeosztású munkavégzés.
  • Stabil, hosszú távú lehetőség
  • Megegyezés szerinti munkabér

Jelentkezni lehet 

Kérjük, töltse ki a lenti rövid űrlapot.

Kapcsolattartó:

Gyuracz Tibor
gyuracz.tibor@humancentrum.hu

Részletek:

SzakterületAsszisztencia/Adminisztráció
MunkakörLogisztikai adminisztrátor (nyugdíjasok részére)
Tervezett kezdés dátumaazonnali munkakezdés
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / MS Excel / Word (kezdő)
Szükséges végzettségekKözépiskola

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Humán Centrumál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 3-4 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek.