Logisztikai és beszerzési ügyintéző

Műanyaggyártással foglalkozó partnerünk, épülő iparágába keresünk logisztikai ügyintézőt.

Beszerzés/Logisztika/Szállítás
Dunaharaszti
OKJ képesítés

Cégbemutató

A Trocellen GmbH magyarországi, Business Superbrands díjas habtermékeket gyártó leányvállalata már évtizedek óta ismert innovatív és sokszínű megoldásairól, értékalapú életszemléletéről.Filozófiájuk: "Önre figyelünk, hogy segíthessünk!" Csatlakozzon Ön is!

Feladatok

  • beérkező és kimenő szállítmányok rögzítése a vállalatirányítási rendszerbe (SAP 4/HANA)
  • fuvarok és csomagszállítások megrendelése
  • vevői göngyöleg nyilvántartás vezetése
  • készletgazdálkodás, készlet optimalizálás, beavatkozás
  • riportok készítése, logisztikai és beszállítói teljesítménymutatók monitorozása, fejlesztése
  • kapcsolattartás a meglévő belföldi és külföldi ügyfelekkel

 

Elvárások

  • legalább középfokú végzettség (logisztikai)
  • gyakorlott számítástechnikai ismeretek (SAP, Microsoft Office, stb.)
  • aktív angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Azonnali kezdés
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Fejlődési, előrelépési lehetőség
  • Fél év után, havi nettó 16.000 Ft cafetéria
  • Rendszeres, teljesítménnyel arányos prémium

Előnyök

  • autóipari tapasztalat/vagy gyártóüzemben szerzett legalább 3 éves tapasztalat
  • B2B portál ismerete

Jelentkezés

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, jelentkezzen a lenti rövid űrlap kitöltésével! A jelentkezéshez kérem csatolja magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzát.

Kapcsolattartó:

Obóczki Eszter
oboczki.eszter@humancentrum.hu

Részletek:

SzakterületBeszerzés/Logisztika/Szállítás
MunkakörLogisztikai és beszerzési ügyintéző
Tervezett kezdés dátumafolyamatos
Szükséges nyelvismeretangol szóban: középfok írásban: középfok
Szükséges számítógépes ismeretekIrodai szoftver / SAP (haladó)
Internet / Levelező programok (MS Outlook, Thunderbird stb.) (haladó)
Irodai szoftver / MS Excel / Word (haladó)
Szükséges végzettségekOKJ képesítés

Gyakran Ismételt Kérdések

Igen, a Humán Centrumál minden regisztrált felhasználó kap írásos értesítést a kiválasztási döntésről. A kiválasztási folyamat átlagosan 3-4 hét.

A cégről, a munkavégzés helyéről, a feladatokról, betanításról telefonon vagy személyesen részletes tájékoztatást kapnak azok a jelentkezők, akik a feltöltött adatok alapján leginkább megfelelnek a munkakör követelményeinek.