Payroll Project Lead
Szakirányú végzettséggel rendelkezők részére kínálunk állást hosszú távra. Stabil jövedelem és egy új gyógyszeripari karrier várja. Jelentkezzen, hogy elmondhassuk a részleteket!
Cégbemutató
Feladatok
- Support the ongoing payroll transition project locally
- Take part on the project meetings and coordinate the data-, information collection from the current specialists
- First point of contact during the project locally and for the current vendor as well
- Ensures payroll processes are administered in compliance with company policies as well as applicable regulations or local legislation, including applicable wage and hour regulations
- Constant liaison with other partner organisations to influence change: HR, Finance, etc.
Elvárások
- Bachelor’s degree in Human Resource Management or a related field
- 5-8 years of payroll operational experience
- Strong technical knowledge with hands-on experience managing payroll systems development and configuration
- Ideally confident with various payroll platforms and Workday
- Must be fluent in English
Working hours
- General work schedule
Amit kínálunk
- Work-life balance (weekly 3 home office option)
- A supportive and developing work environment
- International presence – global project and networking opportunities
- The chance to create and contribute in process development
- Competitive salary with cafeteria option
Apply
Kapcsolattartó:
Lipták-Tóth Lilla
toth.lilla@humancentrum.hu
Részletek:
Szakterület | Humán erőforrás/Munkaügy |
---|---|
Munkakör | Payroll Project Lead |
Tervezett kezdés dátuma | azonnali munkakezdés |
Szükséges végzettségek | Főiskolai végzettség / Gazdaság, üzletvitel, adminisztráció / emberi erőforrás |