A Humán Centrum Kft. inhouse szolgáltatás keretében kihelyezett kollégákkal látja el a különböző szervezési, kiválasztási és adminisztratív feladatokat. Cége házon belül megoszthatja velünk aktuális kapacitásra, munkaidő-beosztásra, szabadságolásra és képzésekre vonatkozó igényét.
Személyesen átbeszélhetik a kiválasztási folyamatot, és azonnal értesíthetik munkatársunkat a feltöltendő létszám alakulásáról. Az időszakos, vagy állandó munkavállalókkal kapcsolatos kérdésekre, már a helyszínen választ kaphatnak.
Így az alkalmazott megoldások a humánerőforrás-gazdálkodás jelentős javulását eredményezik időben, költségekben és energiában egyaránt. Használja ki, a több mint két évtizedes tapasztalatunk előnyeit!
További előnyei a munkaerő-kölcsönző folyamatos jelenlétének
- Napi jelenlétünk a munkaterületeken jelentősen növeli a munkafegyelmet és csökkenti a fluktuációt
- Folyamatos információcsere a munkavállalók, csoport- és műszakvezetők között
- A létszám rendszeres ellenőrzése, szállítási és munkakezdési határidők koordinálása
- A hiányzások okainak azonnali megállapítása, a létszám pótlása
- Gyors reagálás a megrendelő igényeire
- Munkaidő-nyilvántartás, óraszámok egyeztetése
Ha többet szeretne megtudni arról, hogy milyen eredményeket hozhat ez az Önök szervezetében, kérjen további információt!